6 Carrefour-gamma's "Gekozen Huismerk Producten van het jaar 2023" door consumenten

1_Carrefour Gekozen Product van het jaar 2023.jpg

Brussel, 19 januari 2023 - Voor het derde opeenvolgende jaar neemt Carrefour deel aan de wedstrijd "Huismerkproduct van het jaar". Deze wedstrijd beloont de innovatie en de productkwaliteit die duizenden consumenten herkennen in producten van verschillende categorieën. Carrefour heeft het label "Huismerkproduct van het jaar 2023" gewonnen voor 6 assortimenten van Carrefour-merken.

Producten erkend voor hun smaak verkozen voor het jaar 2023

1. Ontbijtzalm van Kwaliteitsketen Carrefour

De ontbijtzalm van Kwaliteitsketen Carrefour is een gemarineerde zalm met een mildere smaak. De dikke, horizontaal gesneden plakken zijn ideaal op toast bij het ontbijt. Afkomstig van de Noorse zalm van Kwaliteitsketen Carrefour, met een authentieke en verfijnde smaak, gekweekt zonder antibiotica, gevoed zonder ggo's (> 0,9%), ASC-gecertificeerd (duurzame aquacultuur) en rijk aan omega 3

2. Carrefour Veggie ‘Crunchy Smoked’-burger

De heerlijke Carrefour Veggie ‘Crunchy Smoked’-burgers worden in België gemaakt op basis van romanescokool en kaas en gerookt volgens een traditionele methode, waardoor hun smaak sterk lijkt op spek. Ze zijn een bron van ijzer, zink en vitamine B12 en hebben Nutri-Score B: een plezier voor vegetariërs, flexitariërs en alle nieuwsgierigen! Bovendien is hun verpakking 100% recycleerbaar. 

3. Carrefour Sensation ‘Rocher Délice’-ijsjes

Tip voor fijnproevers: de nieuwe Carrefour Sensation ‘Rocher Délice’-ijsjes zijn een heel verrassende ontdekking! Deze hazelnootijsjes met een chocolade-hazelnootsaus zijn omhuld met melkchocolade en geroosterde stukjes hazelnoot. 

4. Koffiecapsules met smaak van Carrefour Selection

Nieuw! Keuze uit capsules met pure gemalen Arabica-koffie, een vleugje karamel, hazelnoot of vanille. Voor gastronomische koffiemomenten, met zachte en gevarieerde smaken. Deze koffiecapsules met smaak van Carrefour Selection zijn compatibel met Nespresso® en verkrijgbaar tegen lage prijzen.

5. Champignons van The Market

Een nieuw assortiment kant-en-klare verse champignons van Carrefour The Market, om het plezier van champignons te herontdekken zonder je leven te compliceren! Nutri-Score A, van Belgische oorsprong, in 100% recycleerbare verpakkingen en op duurzame wijze geproduceerd (met 94% minder plastic), dit nieuwe assortiment vol versheid en smaak heeft alles om te bekoren. 

6. Carrefour Soft Pure 0% vrouwelijke bescherming

Een assortiment vrouwelijke hygiëneproducten dat vrouwen en het milieu respecteert. Tampons, maandverband en inlegkruisjes worden gemaakt zonder kleurstoffen, parfum of chloorbleekmiddel. En dat is nog niet alles: de tampons zijn gemaakt van 100% biologisch katoen. 

Het beste toegankelijk maken voor iedereen 

In lijn met haar missie - het beste toegankelijk maken voor iedereen - en in antwoord op haar ambitie om " leider te worden in de voedseltransitie voor iedereen", heeft Carrefour zich tot doel gesteld kwalitatief hoogstaande diensten, producten en voedsel aan te bieden die voor iedereen toegankelijk zijn. 

Op deze manier innoveert het merk en breidt het haar productaanbod uit. Het merk Carrefour wijzigt ook elk jaar veel producten, waarbij het haar recepten en voedingskwaliteit verbetert om aan de verwachtingen van haar klanten te voldoen en een aanbod te creëren dat zowel gezond als lekker is. 

De kwaliteit en de smaak van Carrefour-producten erkend door de Belgische consument

De winnaars van het label "Gekozen Huismerkproduct van het Jaar" werden door de Belgische consumenten volledig neutraal geëvalueerd. De onderzoeksmethodologie is gebaseerd op 2 testen: enerzijds, via een online studie met minstens 500 respondenten uitgevoerd door Nielsen, een erkende en onafhankelijke onderzoeksorganisatie. Anderzijds, via producttests, uitgevoerd in reële consumentensituaties door vrijwillige en neutrale consumenten.

Aurélie Gerth

Aurélie Gerth

Woordvoerster, Carrefour

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Carrefour België

In België telt Carrefour 786 winkels, die in verschillende formaten bestaan : de Hypermarkten Carrefour, de Carrefour Market supermarkten, de Carrefour Express buurtwinkels en 230 afhaalpunten Carrefour Drive. 

Door de klanten haar topprioriteit te maken, wil Carrefour partner zijn van hun dagelijkse leven. Daarom biedt Carrefour hen een ruime keuze van producten en diensten aan, tegen de beste prijzen, dankzij de dagelijkse inbreng van meer dan 11.300 gemotiveerde medewerkers. 

Carrefour heeft nieuwe oplossingen via verschillende kanalen ontwikkeld om aan de nieuwe consumptiepatronen te voldoen en om de boodschappen van haar klanten te vergemakkelijken. De klanten kunnen nu hun boodschappen online doen op de website en de Carrefour Belgium App, op ShipTo, Deliveroo of via Uber Eats. Ze kunnen hun boodschappen thuis ontvangen of in één van de 230 Drive afhaalpunten.

Door het programma Act For Food, is de ambitie van Carrefour de leider te worden op het vlak van de voedseltransitie voor iedereen. De groep neemt concrete acties om het milieu te beschermen en om voedingsmiddelen van hoge kwaliteit toegankelijk te maken voor iedereen. 

Carrefour België maakt deel uit van de Carrefour Groep. Met een multi-format netwerk van meer dan 13.000 winkels in meer dan 40 landen is de Carrefour Groep een van 's werelds grootste food retailers. Carrefour behaalde in 2021 een omzet van 81,2 miljard euro. Zijn netwerk van geïntegreerde winkels biedt werk aan meer dan 320.000 mensen die ertoe bijdragen dat Carrefour wereldleider wordt in de overgang naar voeding voor iedereen, door elke dag kwaliteitsvoeding aan te bieden, overal toegankelijk en tegen een redelijke prijs. In totaal werken er wereldwijd meer dan 500.000 mensen onder de vlag van Carrefour.

Voor meer informatie : https://newsroom.carrefour.eu (newsroom), https://www.carrefour.be/nl.html, of om ons op LinkedIn te volgen : @CarrefourBelgium.