Carrefour België nog sterker aanwezig op Tomorrowland met pop-upstore en bakkerij
18 juli 2024
Zaventem, 18 juli 2024 – Voor de vijfde keer op rij strijkt Carrefour België neer in DreamVille, de feeërieke camping van het iconische Tomorrowland-festival in Boom. Naast een nog grotere pop-upstore pakt de retailketen er voor het eerst ook uit met een bakkerij. Tijdens de twee festivalweekends zijn er zo’n 100.000 bezoeken in de pop-upstore.
Compleet op maat van festivalgangers
De twee laatste weekends van juli verwacht DreamVille 38.000 kampeerders voor Tomorrowland 2024. Het vaste afspreekpunt op de Marketplace van deze glamoureuze campingsite? Dat is naar goede gewoonte de feestelijk ingerichte pop-upstore van Carrefour België.
Op de beats van de bekendste dj’s vinden festivalgangers er alles wat ze nodig hebben voor een onvergetelijk topweekend. Zo is er een breed assortiment van verse en gezonde snacks, dranken en andere voedingsproducten. Daarnaast biedt de pop-upstore tal van basisartikelen en in de campingcorner gaan onder meer zonnebrandcrème, verzorgingsproducten, slippers, tenten, campingstoelen en luchtbedden vlot over de toonbank.
Nieuw: bakkerij met lokale verwennerijen
Voor het eerst pakt Carrefour ook uit met een bakkerij in DreamVille. Festivalgangers hebben er keuze uit maar liefst 60 verschillende brood- en banketartikelen: van vers brood en stokbrood over heerlijke croissants en chocoladebroodjes tot donuts en twee soorten worstenbroodjes.
“Voor de nieuwe bakkerij op Tomorrowland werkt Carrefour België samen met een lokale producent. In het aanbod zitten tal van typisch Belgische verwennerijen. Het initiatief sluit daarmee aan bij onze engagementen voor de korte keten. Tegelijk zetten we de Belgische brood- en banketcultuur in de etalage bij een multicultureel publiek dat van over de hele wereld afreist naar Tomorrowland.” — Arnaud Lesne, directeur Innovation & Partnership bij Carrefour België
Gesmaakt huzarenstukje
Dat Carrefour tijdens Tomorrowland in de smaak valt, maken de cijfers helder:
- Met 400 m2 klokt de pop-upstore dit jaar af op 100 m2 extra oppervlakte voor een nog gebruiksvriendelijkere en toegankelijkere winkelervaring.
- Tijdens de twee weekends tekent de pop-up voor ruim 100.000 bezoeken.
Om dat in goede banen te leiden, springen 80 medewerkers uit het Service Center van Carrefour België in. Zowel in de vroege als de late uurtjes. Ze krijgen daarbij ondersteuning van 8 jobstudenten die permanent aanwezig zijn tijdens het festival.
Praktisch
|