Carrefour: "Extra feest, kleine prijzen"✨Een eindejaarscampagne dicht bij de Belgen

Banner Extra_Tous les produits_1440x720.jpg

Zaventem, 13 december 2022 - De eindejaarsfeesten zijn een moment waar alle Belgen naar uitkijken. Carrefour is zich bewust van hun bezorgdheid en van het feit dat hun koopkracht onder druk staat door de inflatie en de energie crisis. Het is in deze context dat Carrefour heeft gekozen om aan te tonen dat iedereen kan genieten van de feestdagen en zichzelf kan verwennen zonder je blauw te betalen.

Voor de tv-reclame nodigde Carrefour mensen uit heel België uit om te laten zien hoe extra feestelijkheden voor hen waren. En om 100% authentiek te zijn, moesten we verder gaan dan het klassieke castingbureau en echte Belgen ontmoeten: verpleegsters, vriendengroepen, dierenliefhebbers... Om alles nog dichter bij de mensen te brengen, werd de TV-spot ook effectief bij hen thuis of op de werkplek opgenomen.

Het resultaat is een eenvoudige, uit het leven gegrepen TVC met veel humor en tederheid. Authentieke momenten zoals we die straks allemaal zullen delen op sociale media. Uiteraard herkennen we in beeld de producten van het merk Carrefour, die ervoor zorgen dat we samen extra feest kunnen vieren aan kleine prijzen.

Heerlijke feesten tegen lage prijzen dankzij het EXTRA assortiment

Carrefour onderscheidt zich het hele jaar door door zijn assortiment eigen merken: kwaliteitsproducten die gemiddeld 30% goedkoper zijn dan nationale merken: Carrefour Classic, Carrefour BIO, Carrefour Sélection en Carrefour EXTRA. 

Voor ExtraOrdinaire feesten heeft Carrefour een assortiment feestelijke producten tegen lage prijzen ontwikkeld. Bereide gerechten, desserts en uitzonderlijke producten. Om de voorbereidingen te vergemakkelijken, of om een beetje extra toe te voegen aan zelfgemaakte gerechten.

Hier volgt een overzicht van het Carrefour EXTRA* assortiment dat eind 2022 beschikbaar is: 

"Extra feest, kleine prijzen" met uitzonderlijke families

In de tv-reclame verschijnt een groep vrienden uit Gooreind: Femke Vermeiren, Chris Hofmans, Kathy Teugels, Heidi Elst, Darco Driessens, Wout Van den Heuvel, Valery Bellens.

De hele familie Sevenants-Adesanya kwam bijeen in Willebroeck voor het eindejaarsfeest, met de kleinkinderen, ouders en grootouders: Francine VandenBerghe, Annie Hasaerts, Viviane Scheltens, Debbie Sevenants, Jason Adesanya, Riann Sevenants, Amalia Sevenants.

En omdat deze momenten ook onder collega's worden gevierd, was het toen de beurt aan de verpleegkundigen van het verpleeghuis Boterlaarhof in Antwerpen om zich te verzamelen rond traditionele cougnous. Proficiat aan het hele team: Henry Sweelssen, Wendy Van den Eynde, Kimberley Van Lievendael, Karen Van Waes, Ilham Sayed en Inge Peeters.

Een 360-campagne: TV, Social Media, Bannering, OOH en DOOH

Gedurende de hele maand december en tot begin januari heeft de samen met Publicis geproduceerde campagne een feestelijke look & feel die beschikbaar is op TV, Social Media, bannering, OOH en DOOH, alsook in de media van Carrefour zoals folders, Carrefour Food magazine, dekzeilen... Om het plaatje compleet te maken worden in een reeks radiospots ook de paradepaardjes van het merk Carrefour tegen aantrekkelijke prijzen onder de aandacht gebracht.

*zolang de voorraad strekt.

Aurélie Gerth

Woordvoerster, Carrefour

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Carrefour België

In België telt Carrefour 786 winkels, die in verschillende formaten bestaan : de Hypermarkten Carrefour, de Carrefour Market supermarkten, de Carrefour Express buurtwinkels en 230 afhaalpunten Carrefour Drive. 

Door de klanten haar topprioriteit te maken, wil Carrefour partner zijn van hun dagelijkse leven. Daarom biedt Carrefour hen een ruime keuze van producten en diensten aan, tegen de beste prijzen, dankzij de dagelijkse inbreng van meer dan 11.300 gemotiveerde medewerkers. 

Carrefour heeft nieuwe oplossingen via verschillende kanalen ontwikkeld om aan de nieuwe consumptiepatronen te voldoen en om de boodschappen van haar klanten te vergemakkelijken. De klanten kunnen nu hun boodschappen online doen op de website en de Carrefour Belgium App, op ShipTo, Deliveroo of via Uber Eats. Ze kunnen hun boodschappen thuis ontvangen of in één van de 230 Drive afhaalpunten.

Door het programma Act For Food, is de ambitie van Carrefour de leider te worden op het vlak van de voedseltransitie voor iedereen. De groep neemt concrete acties om het milieu te beschermen en om voedingsmiddelen van hoge kwaliteit toegankelijk te maken voor iedereen. 

Carrefour België maakt deel uit van de Carrefour Groep. Met een multi-format netwerk van meer dan 13.000 winkels in meer dan 40 landen is de Carrefour Groep een van 's werelds grootste food retailers. Carrefour behaalde in 2021 een omzet van 81,2 miljard euro. Zijn netwerk van geïntegreerde winkels biedt werk aan meer dan 320.000 mensen die ertoe bijdragen dat Carrefour wereldleider wordt in de overgang naar voeding voor iedereen, door elke dag kwaliteitsvoeding aan te bieden, overal toegankelijk en tegen een redelijke prijs. In totaal werken er wereldwijd meer dan 500.000 mensen onder de vlag van Carrefour.

Voor meer informatie : https://newsroom.carrefour.eu (newsroom), https://www.carrefour.be/nl.html, of om ons op LinkedIn te volgen : @CarrefourBelgium.