Carrefour is voor de derde keer aanwezig op camping "DreamVille in Tomorrowland en versterkt zijn partnerschap

Evere, 13 juli 2022 - De 16e editie van het Tomorrowland Festival gaat opnieuw een samenwerking aan met Carrefour, waarmee het haar Belgische roots versterkt. Carrefour zal voor de derde keer aanwezig zijn (na 2018 en 2019) en verlengt  exclusieve partnerschap met Tomorrowland tot 2024. Dit jaar zal het iconische festival voor het eerst over drie weekends worden gehouden, in plaats van twee in de voorgaande jaren. Elk weekend zullen er naar verwachting 38.000 festivalgangers in DreamVille verblijven. 

De Carrefour- winkel van 300 m² is ingericht in een sprookjeswereld naar het evenbeeld van Tomorrowland. Hij verwelkomt de festivalgangers op de DreamVille camping in een trendy en vriendelijke sfeer vanaf het moment dat ze aankomen, met het thema "De weerspiegeling van de liefde" als symbool voor de waarden van vrijheid, respect, diversiteit en solidariteit. Een ruime keuze aan vers fruit en groenten, brood en vruchtensappen, evenals essentiële artikelen zoals zonnebrandcrème en hygiëneproducten zijn verkrijgbaar.

Aanbod op maat op de marktplaats van de DreamVille-campings

Om de festivalgangers te verwennen en op te frissen, heeft Carrefour een assortiment op maat samengesteld: een feestelijke winkel op de Grote Markt in het hart van de camping DreamVille, waar alles te vinden is wat de festivalgangers nodig hebben voor een geslaagd weekend. Naast een ruime keuze aan verse en gezonde voedingsmiddelen, wat deel uitmaakt van het Act For Food-programma, vinden de kampeerders er ook diverse basisproducten. Als ze thuis iets vergeten zijn of een hapje of een drankje willen, vinden ze het allemaal in de Carrefour-winkel!

De eerste week van het festival wordt een hete week. Carrefour heeft zeker voldoende water voorzien: flessen van 1,5 liter worden per stuk of in verpakkingen verkocht.

Bij de ingang van de winkel wordt vers seizoensfruit per stuk verkocht: nectarines, perziken, maar ook een nieuw dit jaar: watermeloen, bekend om zijn vochtinbrengende eigenschappen. De winkel biedt een assortiment ontbijtproducten: vers vruchtensap, muesli, yoghurt, boter, kaas, vleeswaren, jam en smeersels. Dagelijks vers brood wordt ter plaatse gebakken vanaf 6 uur 's morgens. 

Lunchen is gezond en gemakkelijk ter plaatse dankzij het Carrefour Lunch Time-assortiment, dat heerlijke gemengde salades, koude pasta salades, sandwiches, toastjes en wraps biedt voor alle smaken: flexitariër of vegetariër en veganist. Om het assortiment compleet te maken, biedt de winkel ook vlees voor de barbecue (worstjes, steaks, brochettes) en koekjes, gedroogd fruit en chocolade. 

Om de hoeveelheid afval te verminderen, zijn biologisch afbreekbaar bestek en bekersets op basis van maïs poeder beschikbaar. 

Een kampeerhoek voorziet de festivalgangers van alle benodigdheden: tenten, matrassen, campingstoelen, slippers, maar ook hygiëneartikelen en zonnecrème.

Kortom, het beste beschikbaar voor iedereen!

Bijna 100 medewerkers ten dienste van de klanten

Een team van meer dan 80 medewerkers van het hoofdkantoor zal om beurten in de winkel staan om DreamVille-gasten te verwelkomen en te bedienen. Zij zullen  begeleid worden door een team van 8 studenten die te allen tijde aanwezig zullen zijn. Leden van het directiecomité van Carrefour zijn aan het werk bij de kassa op vrijdag 15 juli.

Openingsdagen en -uren

De openingsuren zijn aangepast aan de festivalgangers: de winkel zal open zijn tijdens de 3 weekends van het festival: van 14 tot 18 juli, van 21 tot 25 juli, en van 28 juli tot 1 augustus. 

Openingstijden : 

van 10.00 tot 1.00 uur op donderdag: dag van aankomst van de festivalgangers op de camping

8u tot 14u op vrijdag, zaterdag en zondag

Van 8 tot 12 uur op maandag

Betaalmethoden

Alle kredietkaarten worden aanvaard.

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Carrefour België

In België telt Carrefour 786 winkels, die in verschillende formaten bestaan : de Hypermarkten Carrefour, de Carrefour Market supermarkten, de Carrefour Express buurtwinkels en 230 afhaalpunten Carrefour Drive. 

Door de klanten haar topprioriteit te maken, wil Carrefour partner zijn van hun dagelijkse leven. Daarom biedt Carrefour hen een ruime keuze van producten en diensten aan, tegen de beste prijzen, dankzij de dagelijkse inbreng van meer dan 11.300 gemotiveerde medewerkers. 

Carrefour heeft nieuwe oplossingen via verschillende kanalen ontwikkeld om aan de nieuwe consumptiepatronen te voldoen en om de boodschappen van haar klanten te vergemakkelijken. De klanten kunnen nu hun boodschappen online doen op de website en de Carrefour Belgium App, op ShipTo, Deliveroo of via Uber Eats. Ze kunnen hun boodschappen thuis ontvangen of in één van de 230 Drive afhaalpunten.

Door het programma Act For Food, is de ambitie van Carrefour de leider te worden op het vlak van de voedseltransitie voor iedereen. De groep neemt concrete acties om het milieu te beschermen en om voedingsmiddelen van hoge kwaliteit toegankelijk te maken voor iedereen. 

Carrefour België maakt deel uit van de Carrefour Groep. Met een multi-format netwerk van meer dan 13.000 winkels in meer dan 40 landen is de Carrefour Groep een van 's werelds grootste food retailers. Carrefour behaalde in 2021 een omzet van 81,2 miljard euro. Zijn netwerk van geïntegreerde winkels biedt werk aan meer dan 320.000 mensen die ertoe bijdragen dat Carrefour wereldleider wordt in de overgang naar voeding voor iedereen, door elke dag kwaliteitsvoeding aan te bieden, overal toegankelijk en tegen een redelijke prijs. In totaal werken er wereldwijd meer dan 500.000 mensen onder de vlag van Carrefour.

Voor meer informatie : https://newsroom.carrefour.eu (newsroom), https://www.carrefour.be/nl.html, of om ons op LinkedIn te volgen : @CarrefourBelgium.