Carrefour lanceert een grote campagne om de Red Flames te ondersteunen

100 winnaars ontvangen een duoticket voor een thuiswedstrijd dankzij armbanden die worden uitgedeeld bij de aankoop van een selectie van producten

Evere, 29 juni 2022 – Op 10 juli verdedigen de Red Flames hun plaats in de groepsfase van het Europees kampioenschap vrouwenvoetbal. Carrefour – dat sponsor van de Red Flames is sinds 2014 – start voor deze gelegenheid vanaf 29 juni een actie in meer dan 500 winkels om onze nationale vrouwenploeg te ondersteunen. Bij de aankoop van een selectie van producten van  Coca-Cola, Aquarius, Côte d’Or en Jupiler, krijgen de klanten een van de zes armbanden in de Belgische driekleur (2 van elke kleur). In elke verpakking zit ook een code waarmee je kans maakt op twee kaarten voor een thuiswedstrijd van de Red Flames. Met deze levendige actie rond de Red Flames wil Carrefour twee dingen bereiken: de klanten herinneren aan het belang van regelmatige lichaamsbeweging en promoten dat sport zo inclusief mogelijk moet zijn.

Carrefour, partner van de Belgische vrouwenploeg sinds 2014…

Carrefour is al bijna 10 jaar trouwe partner van de Belgische voetbalbond. Dit jaar zal het merk ervoor zorgen voor het nodige enthousiasme en emotie rond de Red Flames, die op 10 juli in Engeland hun plaats in de groepsfase van het Europees kampioenschap voor vrouwen zullen verdedigen. 

« De Red Flames hebben ons een aantal geweldige momenten bezorgd en zullen de harten van de fans zeker blijven beroeren. Wij vinden dat vrouwenvoetbal evenveel aandacht verdient als mannenvoetbal. Daarom willen wij de fans dichter bij de speelsters brengen. Bij aankoop van bepaalde Coca Cola-, Aquarius-, Côte d’Or- of Jupiler producten in onze winkels, ontvangen klanten armbanden waarmee zij hun steun kunnen tonen… en misschien wel twee kaarten winnen voor een van hun thuiswedstrijden! », vertelt Gino Pugliesi, Sponsorship Activation Manager.

Als partner van de Flames sinds 2014 is het de eerste keer dat Carrefour een actie rond de vrouwenploeg organiseert in meer dan 500 Carrefour winkels in het hele land. 

…en een drijfveer voor een betere levensstijl

Carrefour wil klanten bewust maken van het belang van een gezonde levensstijl en draagt diversiteit hoog in het vaandel, daarom is Carrefour sponsor van het Belgische vrouwenvoetbal.  

« De Belgische voetbalbond heeft het ongelofelijke vermogen om de Belgen te verenigen, en draagt tegelijkertijd ook waarden uit die Carrefour nauw aan het hart liggen: respect voor het milieu, gezondheid, welzijn en diversiteit. Wij willen ook sport promoten als hefboom voor een gezonde levensstijl. Voetbal, de populairste sport in België, wordt gespeeld door iconische atleten en figuren die een groot deel van de bevolking bewust kunnen maken van het belang van sporten. Wij zijn er erg trots op dat we partner zijn van de Red Flames », zei David Kestermans, Directeur Marketing, Digital en ICT bij Carrefour België.  

Hoe verloopt de actie concreet? 

  • De actie loopt van 29/06/2022 tot 24/07/2022 in alle Carrefour Hypermarkten, Carrefour Market en Orange Express winkels.

  • Je kunt zes verschillende armbanden verzamelen. Zij dragen de kleuren van de Belgische vlag (2 van elke kleur) en een van de letters van het woord Flames. 

  • Deze campagne wordt gevoerd in samenwerking met vier merken, die ook partner zijn van de Red Flames: 

    • Een armband aangeboden door Côte d’Or bij aankoop van drie producten naar keuze (alle categorieën)

    • Twee armbanden aangeboden door Jupiler bij aankoop van twee willekeurige packs of kratten (alle packs of kratten).

    • Twee armbanden aangeboden door Coca-Cola en Aquarius bij aankoop van twee 50cl flessen (alle 50cl flessen).

  • Op de verpakking van elke armband staat een waardevolle code, die vervolgens op de website Bonusland.be moet worden ingevoerd. Voor elke ontvangen armband kan de klant een keer deelnemen. De gelukkige winnaars ontvangen een van de 100 duotickets waarmee ze een thuiswedstrijd van de Red Flames kunnen bijwonen. 

Aurélie Gerth

Woordvoerster - Porte-parole, Carrefour

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Carrefour België

In België telt Carrefour 786 winkels, die in verschillende formaten bestaan : de Hypermarkten Carrefour, de Carrefour Market supermarkten, de Carrefour Express buurtwinkels en 230 afhaalpunten Carrefour Drive. 

Door de klanten haar topprioriteit te maken, wil Carrefour partner zijn van hun dagelijkse leven. Daarom biedt Carrefour hen een ruime keuze van producten en diensten aan, tegen de beste prijzen, dankzij de dagelijkse inbreng van meer dan 11.300 gemotiveerde medewerkers. 

Carrefour heeft nieuwe oplossingen via verschillende kanalen ontwikkeld om aan de nieuwe consumptiepatronen te voldoen en om de boodschappen van haar klanten te vergemakkelijken. De klanten kunnen nu hun boodschappen online doen op de website en de Carrefour Belgium App, op ShipTo, Deliveroo of via Uber Eats. Ze kunnen hun boodschappen thuis ontvangen of in één van de 230 Drive afhaalpunten.

Door het programma Act For Food, is de ambitie van Carrefour de leider te worden op het vlak van de voedseltransitie voor iedereen. De groep neemt concrete acties om het milieu te beschermen en om voedingsmiddelen van hoge kwaliteit toegankelijk te maken voor iedereen. 

Carrefour België maakt deel uit van de Carrefour Groep. Met een multi-format netwerk van meer dan 13.000 winkels in meer dan 40 landen is de Carrefour Groep een van 's werelds grootste food retailers. Carrefour behaalde in 2021 een omzet van 81,2 miljard euro. Zijn netwerk van geïntegreerde winkels biedt werk aan meer dan 320.000 mensen die ertoe bijdragen dat Carrefour wereldleider wordt in de overgang naar voeding voor iedereen, door elke dag kwaliteitsvoeding aan te bieden, overal toegankelijk en tegen een redelijke prijs. In totaal werken er wereldwijd meer dan 500.000 mensen onder de vlag van Carrefour.

Voor meer informatie : https://newsroom.carrefour.eu (newsroom), https://www.carrefour.be/nl.html, of om ons op LinkedIn te volgen : @CarrefourBelgium.