Carrefour lanceert opnieuw haar Koopkrachtacties: “100 prijzen geblokkeerd gedurende 100 dagen”

Brussel, 18 januari 2023 -  Carrefour lanceert opnieuw de campagne “100 prijzen geblokkeerd gedurende 100 dagen” - van 18 januari tot 28 april 2023 - en zet haar campagne “Koopkrachtacties” verder. Bij het begin van het nieuwe jaar, zorgt de inflatie voor zorgen in vele huishoudens die hun dagelijkse uitgaven nauwlettend in de gaten houden. Carrefour wil haar klanten in staat stellen om dagdagelijkse activiteiten voor te zetten zonder beperkingen en zo steeds het beste toegankelijk maken voor iedereen door kwaliteitsproducten aan te bieden tegen betaalbare prijzen. 

Ter herinnering: de campagne Koopkrachtacties werd gelanceerd in de zomer 2022. De actie “100 prijzen geblokkeerd gedurende 100 dagen” was van kracht in de periode van september tot en met januari.

100 prijzen geblokkeerd gedurende 100 dagen 

Voor zijn klanten bevriest Carrefour de prijzen van 100* dagelijkse producten gedurende 100 dagen. Vanaf nu tot eind april kan de consument er zeker van zijn dat hij dezelfde prijs betaalt voor de verschillende producten van het merk Carrefour waarin hij geïnteresseerd is. 

Dit omvat voedsel, maar ook voorwerpen die nuttig zijn in het dagelijks leven.

Hier zijn enkele voorbeelden van bevroren prijzen in Carrefour Hyper en Market:

  • Wortelen in bulk, 0,79€/kg

  • Bananen, 0,99€/750g

  • Snoeptomaten, 0,99€/250g

  • Gerookte Serranoham, €1,99/100g

  • Penne Rigate Carrefour Classic, 0,79€/500g

  • Brood, 1,59€/800g

  • Make-up verwijdering schijven Simpl, 0,55€/100 stuks

  • Vanille douchecrème Carrefour Soft, 0,99€/250 ml

Gedurende de campagne “Koopkrachtacties” worden ook andere initiatieven uitgelicht zoals de actie “5 stukken groenten en fruit voor minder dan 1 euro.

5 stukken groenten en fruit voor minder dan 1 euro 

Carrefour zet zich in voor de voedseltransitie en moedigt haar klanten aan om beter te eten. Het consumeren van groenten en fruit is essentieel voor de gezondheid en daarom lanceert Carrefour de actie “5 groenten en fruit voor minder dan 1 euro”: een concrete actie om de koopkracht van haar klanten te versterken en tegelijkertijd gezonde voeding aan te moedigen. 

*Het aantal producten kan variëren afhankelijk de grootte van de winkel en op carrefour.be.

 

Aurélie Gerth

Aurélie Gerth

Woordvoerster, Carrefour

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Carrefour België

In België telt Carrefour 786 winkels, die in verschillende formaten bestaan : de Hypermarkten Carrefour, de Carrefour Market supermarkten, de Carrefour Express buurtwinkels en 230 afhaalpunten Carrefour Drive. 

Door de klanten haar topprioriteit te maken, wil Carrefour partner zijn van hun dagelijkse leven. Daarom biedt Carrefour hen een ruime keuze van producten en diensten aan, tegen de beste prijzen, dankzij de dagelijkse inbreng van meer dan 11.300 gemotiveerde medewerkers. 

Carrefour heeft nieuwe oplossingen via verschillende kanalen ontwikkeld om aan de nieuwe consumptiepatronen te voldoen en om de boodschappen van haar klanten te vergemakkelijken. De klanten kunnen nu hun boodschappen online doen op de website en de Carrefour Belgium App, op ShipTo, Deliveroo of via Uber Eats. Ze kunnen hun boodschappen thuis ontvangen of in één van de 230 Drive afhaalpunten.

Door het programma Act For Food, is de ambitie van Carrefour de leider te worden op het vlak van de voedseltransitie voor iedereen. De groep neemt concrete acties om het milieu te beschermen en om voedingsmiddelen van hoge kwaliteit toegankelijk te maken voor iedereen. 

Carrefour België maakt deel uit van de Carrefour Groep. Met een multi-format netwerk van meer dan 13.000 winkels in meer dan 40 landen is de Carrefour Groep een van 's werelds grootste food retailers. Carrefour behaalde in 2021 een omzet van 81,2 miljard euro. Zijn netwerk van geïntegreerde winkels biedt werk aan meer dan 320.000 mensen die ertoe bijdragen dat Carrefour wereldleider wordt in de overgang naar voeding voor iedereen, door elke dag kwaliteitsvoeding aan te bieden, overal toegankelijk en tegen een redelijke prijs. In totaal werken er wereldwijd meer dan 500.000 mensen onder de vlag van Carrefour.

Voor meer informatie : https://newsroom.carrefour.eu (newsroom), https://www.carrefour.be/nl.html, of om ons op LinkedIn te volgen : @CarrefourBelgium.