Carrefour lanceert opnieuw haar Koopkrachtacties: “100 prijzen geblokkeerd gedurende 100 dagen”
18 januari 2023
Brussel, 18 januari 2023 - Carrefour lanceert opnieuw de campagne “100 prijzen geblokkeerd gedurende 100 dagen” - van 18 januari tot 28 april 2023 - en zet haar campagne “Koopkrachtacties” verder. Bij het begin van het nieuwe jaar, zorgt de inflatie voor zorgen in vele huishoudens die hun dagelijkse uitgaven nauwlettend in de gaten houden. Carrefour wil haar klanten in staat stellen om dagdagelijkse activiteiten voor te zetten zonder beperkingen en zo steeds het beste toegankelijk maken voor iedereen door kwaliteitsproducten aan te bieden tegen betaalbare prijzen.
Ter herinnering: de campagne Koopkrachtacties werd gelanceerd in de zomer 2022. De actie “100 prijzen geblokkeerd gedurende 100 dagen” was van kracht in de periode van september tot en met januari.
100 prijzen geblokkeerd gedurende 100 dagen
Voor zijn klanten bevriest Carrefour de prijzen van 100* dagelijkse producten gedurende 100 dagen. Vanaf nu tot eind april kan de consument er zeker van zijn dat hij dezelfde prijs betaalt voor de verschillende producten van het merk Carrefour waarin hij geïnteresseerd is.
Dit omvat voedsel, maar ook voorwerpen die nuttig zijn in het dagelijks leven.
Hier zijn enkele voorbeelden van bevroren prijzen in Carrefour Hyper en Market:
-
Wortelen in bulk, 0,79€/kg
-
Bananen, 0,99€/750g
-
Snoeptomaten, 0,99€/250g
-
Gerookte Serranoham, €1,99/100g
-
Penne Rigate Carrefour Classic, 0,79€/500g
-
Brood, 1,59€/800g
-
Make-up verwijdering schijven Simpl, 0,55€/100 stuks
-
Vanille douchecrème Carrefour Soft, 0,99€/250 ml
Gedurende de campagne “Koopkrachtacties” worden ook andere initiatieven uitgelicht zoals de actie “5 stukken groenten en fruit voor minder dan 1 euro.
5 stukken groenten en fruit voor minder dan 1 euro
Carrefour zet zich in voor de voedseltransitie en moedigt haar klanten aan om beter te eten. Het consumeren van groenten en fruit is essentieel voor de gezondheid en daarom lanceert Carrefour de actie “5 groenten en fruit voor minder dan 1 euro”: een concrete actie om de koopkracht van haar klanten te versterken en tegelijkertijd gezonde voeding aan te moedigen.
*Het aantal producten kan variëren afhankelijk de grootte van de winkel en op carrefour.be.