Consument verkiest Carrefour opnieuw tot ‘Winkelketen van het Jaar’
6 producten van het merk Carrefour kregen bovendien het label ‘Gekozen Huismerk van het Jaar’
28 januari 2025

Zaventem, 28 januari 2025 - In het tweede semester van 2024 organiseerden de onafhankelijke partners treetz/Cint onder supervisie van Deloitte hun jaarlijkse enquête op basis van een representatief aantal consumenten.
Om te bepalen welke retailer in België zich in 2025 ‘Winkelketen van het Jaar’ mag noemen, en welke producten zich het label ‘Huismerk van het Jaar’ mogen aanmeten, werd een representatief aantal consumenten ondervraagd over hun indruk en hun ervaring met de winkelketen en de producten van Carrefour. Ze kregen het verzoek om in hun beoordeling rekening te houden met 4 criteria:
- een indruk van innovatie
- de aantrekkelijkheid van het merk en het product
- de intentie om boodschappen te doen bij Carrefour of het product aan te kopen
- de tevredenheid over het merk en over het product
Carrefour mag zich voor de tweede keer op rij ‘Winkelketen van het Jaar’ noemen, en mag in 2025 op 6 van haar producten het logo ‘Gekozen Huismerk van het Jaar‘ plakken.
De twee labels zijn een mooie erkenning van het streven van Carrefour om kwaliteitsvolle en innovatieve producten tegen betaalbare prijzen aan te bieden.
Een vertrouwd keurmerk
De labels ‘Gekozen Huismerk van het Jaar’ en ‘Gekozen Winkelketen van het Jaar’ zijn een referentie voor Belgische consumenten : 6 op 10 houdt bij zijn aankoopbeslissing rekening met het logo tijdens zijn boodschappen.