De pa-toeage: een cadeau dat papa op het lijf geschreven is

Voor vaderdag verwent Carrefour alle papa’s met een wel erg speciale korting. In het kader van de ‘Hyper Vaderkesdag Weken’ lanceert Carrefour België een ludieke actie: alle papa’s die langs de kassa van een Hypermarkt Carrefour passeren met een Carrefour-tatoeage, de ‘pa-toaege’, krijgen een korting van 20% op een product naar keuze.

De Carrefour pa-toeages, een vel vol grappige tekeningen, zijn nu beschikbaar in alle Hypermarkten Carrefour. Ze werden ook verdeeld via de gepersonaliseerde mailing die Carrefour naar haar klanten stuurt. Dankzij zo’n tatoeage krijgt elke papa 20% korting op het product van zijn keuze in de geselecteerde categorie, gaande van multimedia, gaming, klein elektro, tuinartikelen, speelgoed, boeken en strips, textiel en schoenen, tafel- en kookgerei, schoonheidsartikelen tot het doe-het-zelf-gamma, maar ook bier, wijn of chocolade vullen het verlanglijstje aan.

Om van dit voordeel te genieten, volstaat het om de gewenste tatoeage op de arm te plakken, naar een Hypermarkt Carrefour te gaan en de tatoeage aan de kassa te tonen. Als het ware een cadeau dat papa op het lijf geschreven is! Natuurlijk zijn de gebruikte tatoeages tijdelijk en makkelijk te verwijderen. De actie is geldig tot en met zaterdag 13 juni.

Aurélie Gerth

Woordvoerster - Porte-parole, Carrefour

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Carrefour België

In België telt Carrefour 786 winkels, die in verschillende formaten bestaan : de Hypermarkten Carrefour, de Carrefour Market supermarkten, de Carrefour Express buurtwinkels en 230 afhaalpunten Carrefour Drive. 

Door de klanten haar topprioriteit te maken, wil Carrefour partner zijn van hun dagelijkse leven. Daarom biedt Carrefour hen een ruime keuze van producten en diensten aan, tegen de beste prijzen, dankzij de dagelijkse inbreng van meer dan 11.300 gemotiveerde medewerkers. 

Carrefour heeft nieuwe oplossingen via verschillende kanalen ontwikkeld om aan de nieuwe consumptiepatronen te voldoen en om de boodschappen van haar klanten te vergemakkelijken. De klanten kunnen nu hun boodschappen online doen op de website en de Carrefour Belgium App, op ShipTo, Deliveroo of via Uber Eats. Ze kunnen hun boodschappen thuis ontvangen of in één van de 230 Drive afhaalpunten.

Door het programma Act For Food, is de ambitie van Carrefour de leider te worden op het vlak van de voedseltransitie voor iedereen. De groep neemt concrete acties om het milieu te beschermen en om voedingsmiddelen van hoge kwaliteit toegankelijk te maken voor iedereen. 

Carrefour België maakt deel uit van de Carrefour Groep. Met een multi-format netwerk van meer dan 13.000 winkels in meer dan 40 landen is de Carrefour Groep een van 's werelds grootste food retailers. Carrefour behaalde in 2021 een omzet van 81,2 miljard euro. Zijn netwerk van geïntegreerde winkels biedt werk aan meer dan 320.000 mensen die ertoe bijdragen dat Carrefour wereldleider wordt in de overgang naar voeding voor iedereen, door elke dag kwaliteitsvoeding aan te bieden, overal toegankelijk en tegen een redelijke prijs. In totaal werken er wereldwijd meer dan 500.000 mensen onder de vlag van Carrefour.

Voor meer informatie : https://newsroom.carrefour.eu (newsroom), https://www.carrefour.be/nl.html, of om ons op LinkedIn te volgen : @CarrefourBelgium.