Heropening Hypermarkt Carrefour Tienen: met innoverend gastronomisch concept en veel aandacht voor de versafdelingen
18 november 2019
- Carrefour blijft innoveren en investeert in haar hypermarkten
- Vernieuwende concepten voor een nieuwe winkelervaring
- Inzetten op bio, vers en gastronomie
18 november 2019- Na de Hypermarkten Carrefour van Evere, Fléron en Sint-Denijs-Westrem werd ook de winkel van Tienen aan de Albertvest grondig vernieuwd. De klanten ontdekken er een winkel met innoverende concepten die voldoen aan de nieuwe consumptietrends van de Belgen en die perfect zijn afgestemd op hun behoeften.
Carrefour is de enige retailer die het hypermarktformaat in het hele land heeft ontwikkeld, met 40 Hypermarkten Carrefour. De klanten kunnen er elke dag 130.000 referenties vinden. Deze winkels bieden de ruimste keuze aan food- en non-food-producten onder hetzelfde dak.
Sinds enkele maanden steekt Carrefour België haar hypermarkten in een nieuw kleedje om beter aan de behoeften van consumenten te voldoen. Deze vernieuwingsgolf is ook een uitstekende gelegenheid om projecten uit te werken en nieuwe concepten te lanceren. De winkels bieden een unieke winkelervaring met kwaliteitsvolle producten, handige diensten en menselijk contact. De hypermarkten hechten veel belang aan gezondheid, duurzame technieken en materialen. Boodschappen doen wordt zo een beleving.
Nu was het aan de beurt van de Hypermarkt Carrefour van Tienen, hij kreeg een volledig nieuwe look. Er werd een heuse reuze versmarkt gecreëerd met een 360° overzicht. Hierbij werd sterk ingezet op innovatieve concepten zoals een comsumptiezone en een uitgebreid broodatelier met toog. Er is telkens een keuze aan kant-en-klare en ter plaatse bereide gerechten (vers gebakken brood, ontbijtkoeken, vers gebakken pizza, verse soep, pasta, salades, sushi, gebakjes …) en natuurlijk het ter plekke geperste fruitsap. Deze producten kunnen ter plaatse geconsumeerd worden in een gezellige restauratiezone of meegenomen worden. De brood-en pizzabereidingen zijn zichtbaar vanuit de winkel. Het is een echte beleving.
Een ander speerpunt is de uitbreiding van de versafdeling en de verkoop van beenhouwerij- en traiteurproducten aan een bedieningstoog. Er wordt heel veel aandacht geschonken aan het merk Carrefour Bio, het goedkoopste biomerk in België, met een grote uitbreiding van assortiment tot een grote keuze aan bulkproducten toe. Zo maakt Carrefour het beste toegankelijk voor iedereen.
De versmarkt biedt een uitzonderlijk aanbod aan verse groenten en fruit en een vernieuwde zone met lokale producten. Verder werd over de hele winkel sterk ingezet op duidelijkheid en easy shopping.
Deze make-overs illustreren het vermogen van Carrefour België om zich aan te passen aan de verwachtingen van steeds veeleisendere consumenten, de vraag naar innovaties, nieuwe producten en eenvoud in het aankoopproces.