Carrefour gaat verder met de campagne "Koopkrachtacties" om zonder beperkingen te blijven kunnen kopen en lanceert de actie “1000 producten voor minder dan 1 euro”

  • Vandaag start een nieuwe koopkrachtactie bij Carrefour: 1000 producten voor minder dan 1 euro* verkrijgbaar zowel in de Carrefour-merken als de  nationale merken. 

  • De vorige actie bracht het merk SIMPL onder de aandacht: de 300 goedkoopste producten in het Carrefour-assortiment.

  • Carrefour heeft zich gepositioneerd als de bevoorrechte partner voor de koopkracht van alle consumenten.

  • Het doel is om de koopkracht van de consument te versterken door tal van concrete acties uit te voeren.

  • Ontdek op 6 september onze volgende actie. 

Evere, 30 augustus 2022 -  Carrefour zet deze week haar campagne "Koopkrachtactie" verder zodat haar klanten zonder beperkingen kunnen blijven winkelen en de retailer het beste beschikbaar kan maken voor iedereen.

Ter herinnering: de campagne "Koopkrachtacties" werd vorige week gelanceerd en de eerste actie bracht de 300 producten van het merk Simpl, de goedkoopste referenties in het assortiment van Carrefour, onder de aandacht.

Tot 1000 producten voor minder dan €1 bij Carrefour

Voor Carrefour is het heel belangrijk dat klanten hun koopkracht kunnen blijven behouden en daarom brengt de retailer 1.000 alledaagse producten voor minder dan 1 euro onder de aandacht. Deze producten van Carrefour en van de nationale merken zijn permanent in de winkels verkrijgbaar.

Als voorbeeld enkele producten die voor minder dan 1 euro beschikbaar zijn bij Carrefour:

  • Carrefour appelmoes 370g aan €0,75/370g. 

  • Carrefour macaroni 500g voor €0,69/500g.

  • Carrefour biologische maïskoeken 120g aan €0,69/120g. 

  • Yoghurt voor 0,49/180g 

Carrefour organiseert het hele jaar door verschillende acties die een verschil maken voor het kassaticket van haar klanten zoals de Bonus Challenges of “Donderdag Veggiedag” waarbij 20% korting wordt gegeven op een selectie vegetarische en veganistische producten. Bovendien worden sommige acties georganiseerd op sleutelmomenten, zoals het begin van het schooljaar met de set schoolbenodigdheden voor €15 en de 5x geld-terug-actie die vanaf oktober ook geldig is op speelgoed ter voorbereiding op de eindejaarsfeesten.

* Het aantal producten kan variëren, afhankelijk van de grootte van de winkel en online. 

Aurélie Gerth

Woordvoerster - Porte-parole, Carrefour

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Carrefour België

In België telt Carrefour 786 winkels, die in verschillende formaten bestaan : de Hypermarkten Carrefour, de Carrefour Market supermarkten, de Carrefour Express buurtwinkels en 230 afhaalpunten Carrefour Drive. 

Door de klanten haar topprioriteit te maken, wil Carrefour partner zijn van hun dagelijkse leven. Daarom biedt Carrefour hen een ruime keuze van producten en diensten aan, tegen de beste prijzen, dankzij de dagelijkse inbreng van meer dan 11.300 gemotiveerde medewerkers. 

Carrefour heeft nieuwe oplossingen via verschillende kanalen ontwikkeld om aan de nieuwe consumptiepatronen te voldoen en om de boodschappen van haar klanten te vergemakkelijken. De klanten kunnen nu hun boodschappen online doen op de website en de Carrefour Belgium App, op ShipTo, Deliveroo of via Uber Eats. Ze kunnen hun boodschappen thuis ontvangen of in één van de 230 Drive afhaalpunten.

Door het programma Act For Food, is de ambitie van Carrefour de leider te worden op het vlak van de voedseltransitie voor iedereen. De groep neemt concrete acties om het milieu te beschermen en om voedingsmiddelen van hoge kwaliteit toegankelijk te maken voor iedereen. 

Carrefour België maakt deel uit van de Carrefour Groep. Met een multi-format netwerk van meer dan 13.000 winkels in meer dan 40 landen is de Carrefour Groep een van 's werelds grootste food retailers. Carrefour behaalde in 2021 een omzet van 81,2 miljard euro. Zijn netwerk van geïntegreerde winkels biedt werk aan meer dan 320.000 mensen die ertoe bijdragen dat Carrefour wereldleider wordt in de overgang naar voeding voor iedereen, door elke dag kwaliteitsvoeding aan te bieden, overal toegankelijk en tegen een redelijke prijs. In totaal werken er wereldwijd meer dan 500.000 mensen onder de vlag van Carrefour.

Voor meer informatie : https://newsroom.carrefour.eu (newsroom), https://www.carrefour.be/nl.html, of om ons op LinkedIn te volgen : @CarrefourBelgium.