Voor de derde maand op rij verlaagt Carrefour haar prijzen: al meer dan 300 afgeprijsde producten om de koopkracht van gezinnen te beschermen
12 juli 2023
-
Carrefour wil haar klanten laten genieten van de zomer en kondigt een maand na haar tweede prijsverlaging op 12 juli opnieuw een prijsdaling aan.
-
Hierdoor zijn al meer dan 300 producten in prijs verlaagd bij Carrefour Hyper, Market en Express en op Carrefour.be
-
De focus van deze derde golf ligt op droge voeding, verzorging & hygiëne en onderhoud.
Vandaag verlaagt Carrefour voor de derde maand op rij de prijzen van een hele reeks producten. Daarmee heeft de winkelketen al meer dan 300 afgeprijsde producten. Op deze manier blijft Carrefour ook tijdens de zomermaanden de koopkracht van haar klanten beschermen, zowel in haar winkels Express, Market en Hypermarkt als via haar online platform Carrefour.be
Carrefour blijft inzetten op haar klanten en hun koopkracht door te onderhandelen met haar leveranciers om op die manier de prijzen van een aantal producten bij te stellen. Dit is altijd een verademing voor de portemonnee van de Belg.
Vanaf 12 juli verlagen de prijzen van droge voeding, verzorging & hygiëne en onderhoud
De afgeprijsde producten blijven zichtbaar door de “lagere prijzen”-posters in de drie Carrefour winkelformules Express, Market en Hypermarkt. De nieuwe prijsverlagingen zijn vanaf woensdag 12 juli beschikbaar.
Voorbeelden van verlaagde prijzen
-
Carrefour Mayonaise (465 g): prijs verlaagd naar € 1,59 (verlaging van 9 %)
-
Mr. Propre Lemon (1,9 l): prijs verlaagd naar € 3,99 (verlaging van 29 %)
-
Basilicum (20 g): prijs verlaagd naar € 1,29 (verlaging van 21,82 %)
-
Tahiti Douchegel (300ml): prijs verlaagd naar € 2,99 (verlaging van 11 %)
-
Carrefour inlegkruisjes breed (x30/72): prijs verlaagd naar € 0,99 (verlaging van 27 %)
-
Lu Tuc zout (2x75 g): prijs verlaagd naar € 1,89 (verlaging van 9,5 %)
-
Carrefour Bio appels (4x90 g): prijs verlaagd naar € 1,99 (verlaging van 13 %)
-
Lipton groene thee Sencha (20 stuks): prijs verlaagd naar € 3,19 (verlaging van 13,5 %)
Carrefour blijft inspanningen leveren om de koopkracht te versterken
Sinds augustus 2022 versterkt Carrefour de koopkracht van haar klanten dankzij meerdere Koopkracht-acties. De supermarktketen zet deze acties ook later dit jaar verder.
-
Het bevroor de prijs van 100 producten.
-
Carrefour biedt het breedste assortiment huismerkproducten, die gemiddeld 30% goedkoper zijn dan de grote merken. Het merk Carrefour is bovendien gekozen als merk van het jaar 2023.
-
De retailer ontwikkelde een assortiment producten tegen zeer lage prijzen, onder de naam Simpl: 400 alledaagse producten, de goedkoopste in het Carrefour-assortiment. Deze producten worden gecontroleerd zoals alle producten van Carrefour. Ze zijn vrij van controversiële additieven en meer dan 50% heeft een Nutri-Score A of B.
-
In de winkels liggen honderden producten voor minder dan 1 euro.
Carrefour zet zich ook in voor de koopkracht van haar medewerkers.